یا مهدی
هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است / پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است
با خبر باشــید ای چشم انتظاران ظهــــور / بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است

ای منتظر غمگین مباش
قدری تحمل بیشتر
گردی به پا شد از افق
گویا سواری می رسد
مولایم
آرزو هایم زیر انبوهی از خاكستر
هنوز نفس می كشد
هنوز شعله ورند
نسیم مهربانی تو كدام جمعه می وزد؟!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۹/۱۱/۰۶ ساعت 14:2 توسط شهید
|
